There is so much magnificence near the ocean

waves are coming in

waves are coming in

Annyi, de annyi csoda van az óceánhoz közel,

a hullámok jönnek,

és egyre csak jönnek.

Hogyan hangolódj a mantrára?

Belső szándék:

Hallelujah!

DEVA ÉS MITEN ÚTMUTATÁSAI A VIDEÓBÓL

Deva: Üdvözlünk titeket ezen a bónusz részen, amit a 21 napos kihívásunk, és egyúttal elkötelezettségünk ünnepének szánunk. Nagyon élveztük a veletek töltött időt. Mitennel szeretnénk megosztani veletek valamit, ami számunkra már napi gyakorlattá vált, és rengeteget profitálunk belőle, valamint abból is, hogy megosztjuk másokkal is. Ez egy nagyon egyszerű, ám annál értékesebb gyakorlat, amit talán ti is beiktattok a mindennapjaitokba.

Miten: Ez a gyakorlat tényleg nagyon egyszerű, hiszen a test rázásáról van szó. Arról, hogy megengedjük, hogy az energia, a rezgés átrázza, rezegtesse a testünket. Ez nagyon mélyreható tapasztalat, mert megfiatalítja a sejteket.

Deva: Segít abban is, hogy a chi szabadon mozogjon a testben, ráadásul nem szükséges hozzá semmilyen előfeltétel, eszköz, sőt, igazán még tér sem. Egy viszonylag szűk tér is elég a gyakorláshoz. Ehhez először is álljatok fel a szobában vagy ahol vagytok. Célszerű stabilan állni a földön, most nem jó az ülőpárna vagy a kényelmes, süppedős aljzat, inkább a padlón, a földön álljatok, hogy földeltek és kiegyensúlyozottak tudjatok maradni.

Miten: Nagyon fontos, hogy laza térdekkel végezzük a gyakorlatot. Sokszor észrevétlenül is megfeszítjük a térdünket, de ez lezárja a Földből felfelé áramló energia útját a testünkben. Sok energiát tudunk a térdünkben tárolni, ezért is jó, ha most el tudjuk lazítani. Hunyjátok be a szemeteket is.

Deva: Az is fontos, hogy stabilan és szilárdan álljunk, egy kicsit ringatózhatunk vagy dülöngélhetünk, de a tartásunk legyen inkább merev, akárcsak egy fa, ami rugalmas és hajladozik, de stabilan gyökerezik a földben.

Miten: Kezdjük gyengéden, érezzük meg a rezgést, az energiát, ahogy elindít egy gyengéd rázkódást. Behunyt szemmel próbáljuk ki, hogyan tudjuk a nyakunkat tartani a rázkódás közben. A célunk az, hogy szinte folyékony érzet alakuljon ki a testünkben, amikor is az egész testünk érezheti az energiaáramlást, amelyben nincsenek akadályok, nincsenek éles szélek. A vállak lazák, a karok is rázkódnak, próbáljátok meg a kezeteket, a csuklótokat, az alkart is rázni. Rázzatok ki magatokból minden elkülönítő energiát, ami megakadályoz abban, hogy a pillanatban legyetek. Legyetek hálásak ezért az életért, amit áldásként kapunk.  

Deva: Az állkapocs is legyen laza. Nagyon sok feszültséget tudunk felhalmozni az arcunk területén, különösen az állkapocsban, és ahogy Miten is mondta, a vállakban. Szóval rázzátok élénken a testeteket, ha úgy érzitek, szükség van arra, hogy a feszültséget kirezegtessétek.  

Miten:és most az energia elkezd mozogni – add meg magadnak ezt az élményt, rázd, rázd, rázd és rázd. Most fókuszáljatok a medence területére, azt is mozgassátok át, hadd áramoljon át rajta az energia.

Deva: Közben lélegezzünk mélyen, kilégzés a szájon át, engedjük el a feszültséget. Küldhetsz egy mosolyt is magadnak, ha gondolod, hiszen kívülről elég viccesen festesz. De persze kit érdekel, ha belül olyan jól érzed magad??  

Miten: Maradjunk csukott szemmel...

Deva és Miten élőben is bemutatja, magyar forditással. :) 

 

Deva: Ez a gyakorlat egy remek módszer ahhoz, hogy a Földből jövő energiát bevigyük a testünkbe és felhasználjuk ezt a vibrációt, majd ugyanígy visszaengedjük az energiát a Földbe, helyet adva a csendnek, miközben a test fokozatosan megnyugszik.

Miten: Maradjunk állva, csukott szemmel. Ebben a pillanatban megtapasztalhatjuk ennek a nagyon egyszerű gyakorlatnak a hatását. Mi azt javasoljuk, hogy szánjatok erre a gyakorlatra legalább 10 percet naponta.

Deva: Én személy szerint már néhány perc múlva érzem a rázás jótékony hatásait. Különösen hatékony számomra például egy hosszú repülőúton, olyankor elmegyek a mosdóba és néhány percig végzem ezt a gyakorlatot. Ez nagyban megkönnyíti az ilyen utakat, de csinálhatod az irodai napok alatt is, vagy ha ülőmunkát végzel. Egy kis rázás, akár többször egy nap, meglepően nagy különbséget eredményez a közérzetben. Ráadásul ez a módszer mindig elérhető, nincs hozzá szükségünk semmire, pont olyan, mint az éneklés vagy a mantrák kántálása. Olyan, mint egy, az emberbe beépített funkció. Magunkban hordozzuk az öngyógyítás lehetőségét, az önmagunk felemelésének lehetőségét mindenkor. Semmi külső dologra nincs szükségünk ahhoz, hogy ez működjön.

Miten: A bölcsek azt mondják, amit az életnek adunk, az visszatér hozzánk. Ezt szem előtt tartva, megértjük azt, hogy minél jobban odafigyelünk erre a gyakorlatra, annál többet profitálunk belőle. Olyan, mint egy belső zuhany, ami felfrissít, újult erővel tölt fel és táplál bennünket.

Deva: Ma egy gyönyörű zenét hoztunk nektek, ami nagyon közel áll a szívünkhöz, és úgy gondoltuk, tökéletes lesz arra, hogy ezzel megünnepeljük az együtt töltött három hetünket. A zene önmagáért beszél, így nincs szükség arra, hogy azt követően még visszatérjünk, ehelyett maradjunk együtt még egy kicsit a csendben, amit a dal hoz el nekünk. Nagyon köszönjük, hogy részt vettetek ebben a sorozatban, reméljük, hogy előnyötökre válik és továbbra is áldásokat hoz az életetekbe.

Miten: … és a körülöttetek élők életébe is. Ezekben az időkben különösen fontos, hogy megosszuk a fényt annyi emberrel, amennyivel csak tudjuk. A világnak szüksége van ezekre a szent mantrákra, jobban, mint valaha.

Deva: Legyen az életetek csodálatos! Reméljük, hogy találkozunk még, akár koncerten, akár workshopon, akár egy újabb 21 napos utazáson.

Áldás rátok!

Namasté!

A MANTRAGYAKORLÁS 11 LEGFONTOSABB PONTJA

JEGYRENDELÉS: http://jegyrendeles.namaste-elmeny.hu/event/details/9?lng=hu